Suchergebnisse

60 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#115. Mai 2024

Midrange, Differential, Meaningful, and Multidisciplinary: Reflections onJCR's Epistemic Culture

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 1, S. 204-209

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Oktober 2018

IoT Stories: The Good, the Bad and the Freaky

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 10, Heft 2, S. 24-28

ISSN: 2628-166X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#922. August 2016

A Tutorial in Consumer Research: Process Theorization in Cultural Consumer Research

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 43, Heft 4, S. 497-508

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102. September 2024

When Is Digital Censorship Permissible? A Conversation Norms Account

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1311. März 2013

Discursivity, difference, and disruption: Genealogical reflections on the consumer culture theory heteroglossia

In: Marketing theory, Band 13, Heft 2, S. 149-174

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1430. Juni 2022

Wealth in People and Places: Understanding Transnational Gift Obligations

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 6, S. 1053-1073

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1514. März 2018

Beyond Acculturation: Multiculturalism and the Institutional Shaping of an Ethnic Consumer Subject

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 3, S. 553-570

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft