Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12020

Higher-Ordered Test Items as Assessment Practice in Higher Education During Pandemics: Implications for Effective E-Learning and Safety

In: In V. C. Emeribe, L. U. Akah, O. A. Dada, D. A. Alawa, & B. A. Akuegwu (Eds), Multidisciplinary issues in health, human kinetics and general education practices (pp. 395-409), 2020. University of Calabar Press.

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#310. Mai 2020

Data Management Practices and Educational Research Effectiveness of University Lecturers in South-South Nigeria

In: Journal of Educational and Social Research: JESR, Band 10, Heft 3, S. 24

ISSN: 2240-0524

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42020

Staff Placement, Retraining and Motivation as Predictors of Secondary Educators' Affective, Continuance and Normative Job Commitment: A Path Analytic Study

In: Owan, V. J., Ekpe, M. B., & Bassey, B. A. (2020). Staff placement, retraining and motivation as predictors of secondary educators' affective, continuance and normative job commitment: A path analytic study. Journal of the Social Sciences, 23(02), 551–563. http://www.apcjss.com/publication-show/2020/

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#52020

Data Management Practices and Educational Research Effectiveness of University Lecturers in South-South Nigeria

In: Odigwe, F. N., Bassey, B. A., & Owan, V. J. (2020). Data management practices and educational research effectiveness of university lecturers in South-South Nigeria. Journal of Educational and Social Research (JESR), 10(3), 24 – 34. https://doi.org/10.36941/jesr-2020-0042

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#62020

Interactive Effect of Gender, Test Anxiety, and Test Items Sequencing on Academic Performance of SS3 Students in Mathematics in Calabar Education Zone, Cross River State, Nigeria

In: Owan, V. J., Bassey, B. A., & Etuk, I. S. (2020). Interactive effect of gender, test anxiety, and test items sequencing on academic performance of SS3 students in Mathematics in Calabar Education Zone, Cross River State, Nigeria. American Journal of Creative Education, 3(1), 21-31. DOI: 10.20448/815

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#72020

Assessment of Students' Attitude towards Test-Taking in Secondary Schools in Afikpo Education Zone Ebonyi State, Nigeria

In: Owan, V. J., Bassey, B. A., & Ekpe, M. B. (2020). Assessment of students' attitude towards test-taking in secondary schools in Afikpo Education Zone Ebonyi State, Nigeria. American Journal of Creative Education, 3(1), 1-9. DOI: 10.20448/815.31.1.9

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#82020

Teachers' Attitudes Towards Learners with Disability Scale (TALDS): Construction and Psychometric Analysis

In: Bassey, B. A., Owan, V. J., Ikwen, E. U., & Amanso, E. O. (2020). Teachers' attitudes towards learners with disability scale (TALDS): Construction and psychometric analysis. Journal of Social Sciences Research, 6(5), 518 - 530. https://doi.org/10.32861/jssr.65.518.530

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#102020

Test Supervision Formation and Students' Examination Malpractice Tendencies in Higher Education: A Quasi-Experimental Study for Quality Educational Assessment

In: Bassey, B. A., Owan, V. J., Amanso, E. O. I., & Otu, B. D. (2020). Test supervision formation and students' examination malpractice tendencies in higher education: A quasi-experimental study for quality educational assessment. Journal of the Social Sciences, 48(4), 1173–1188.

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#112020

Poll Everywhere E-Learning Platform, Test Anxiety, and Undergraduates' Academic Performance in Mathematics: Empirical Evidence from Nigeria

In: Owan, V. J., Bassey, B. A., Omorobi, G. O., & Esuong, U. U. (2020). Poll everywhere e-learning platform, test anxiety, and undergraduates' academic performance in Mathematics: Empirical evidence from Nigeria. American Journal of Social Sciences and Humanities, 5(1), 141-150. DOI: 10.20448/801.51.141

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN