Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#114. August 2023

Individual characteristics linking cognitive, affective and conative mechanisms among vegetarian restaurant customers

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 36, Heft 2, S. 374-389

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#24. Juli 2022

Charting the path between communication strategies and overseas purchasing service performance in the e-commerce context

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 4, S. 997-1010

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#327. Mai 2024

Authenticity in small businesses: exploring the consequences of brand authenticity

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#428. April 2023

Understanding the roles of interaction and trust in formation of loyalty toward customer-to-customer (C2C) platforms

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 10, S. 2565-2581

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#614. September 2022

The role of consciousness in sustainable food consumption: a cultural comparison

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 19, Heft 7, S. 1263-1275

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#711. Februar 2021

Examining the relative role of CSR activity and service experience on cruise customers' behavior

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 18, Heft 3, S. 453-468

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#812. August 2020

Socio-demographic characteristics and green consumption behavior in developing countries: the case of Malaysia

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 17, Heft 8, S. 1213-1231

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#918. Mai 2021

Exploring the role of intrinsic and extrinsic CSR attributes for customers' positive behavioural intention in the hotel industry

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 18, Heft 3, S. 663-678

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. August 2023

Impact of different types of corporate social responsibility on fit, attitude and behavior

In: Journal of global responsibility

ISSN: 2041-2576

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1325. März 2018

Seasonality of consumers' third-party online complaining behavior

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 46, Heft 3, S. 459-470

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft