Buch(elektronisch)2011

Creativity and innovation in business and beyond: social science perspectives and policy implications

In: Routledge studies in innovation, organization and technology 18

In: Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

In many modern economies, creativity, the essential prerequisite for innovation, tends to be assumed or neglected while the catchphrase "innovation" dominates the field of business as the key to national performance and competitiveness. Creativity and Innovation in Business and Beyond illustrates the ways in which creativity spurs innovation and innovation enables creativity - not only in the realms of business and management, where the innovation is regularly acknowledged and discussed, but throughout the social sciences. With contributions from experts in fields as far-flung as policy

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12011

Creativity and innovation in business and beyond: social science perspectives and policy implications

In: Routledge studies in innovation, organization and technology, 18

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22011

Creativity and innovation in business and beyond: social science perspectives and policy implications

In: Routledge studies in innovation, organization and technology 18

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.