Buch(elektronisch)2002

Market response models: econometric and time series analysis

In: International series in quantitative marketing

In: Springer eBook Collection

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Response Models for Marketing Management -- Markets, Data, and Sales Drivers -- Market Response in Stationary Markets -- Design of Static Response Models -- Design of Dynamic Response Models -- Parameter Estimation and Model Testing -- Market Response in Evolving Markets -- Single Marketing Time Series -- Multiple Marketing Time Series -- Solving Marketing Problems with ETS -- Empirical Findings and Managerial Insights -- Making Marketing Plans and Sales Forecasts -- Conclusion -- Implementation

Weitere Versionen:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.