Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32014

Identity and meaning of work for Portuguese teachers

BASE

Open Access#42013

The quality of teaching and professional development of teachers : a Portuguese study

BASE

Open Access#52011

Education policies and teachers' professional development : the perceptions of elementary school teachers

BASE

Aufsatz(elektronisch)#627. Mai 2024

Social and occupational profile of mediators in Portugal: Evidence and challenges

In: Conflict resolution quarterly

ISSN: 1541-1508

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72017

Critical reflections concerning the concept of participation in social intervention and research

BASE

Open Access#82001

L'intégration des Technologies de l'Information et de la Communication (TIC) dans les écoles : vers un modèle d'évaluation

In: http://hdl.handle.net/1822/17944

BASE

Open Access#92019

Constructing collaborative learning communities of teachers: a case study in Portugal

BASE

Open Access#102017

Arlekin: a collaborative action-research-training project without frontiers

BASE

Open Access#112016

ArleKin: learning together

BASE