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Aufsatz(elektronisch)#112. Oktober 2012

A sustainable tourism planning model: components and relationships

In: European business review, Band 24, Heft 6, S. 510-518

ISSN: 1758-7107

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Aufsatz(elektronisch)#223. September 2020

The role of spinoffs and tradeoffs of business-driven sustainable development in the marketplace

In: The journal of business & industrial marketing, Band 36, Heft 3, S. 505-521

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#31. März 2013

A multi‐layer matrix model of sustainable tourism: Process, measurement areas, gap and reconnection analyses

In: European business review, Band 25, Heft 2, S. 206-216

ISSN: 1758-7107

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Aufsatz(elektronisch)#411. Januar 2016

A model of pilgrimage tourism: process, interface, people and sequence

In: European business review, Band 28, Heft 1, S. 77-95

ISSN: 1758-7107

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Open Access#52015

Patrimonio y turismo sostenible en el Camino de Santiago: la gestión de las administraciones locales del itinerario francés en Galicia ; Heritage and sustainable tourism on the Camino de Santiago: managing local government of the French itinerary in Galicia

BASE

Aufsatz(elektronisch)#61. Februar 2016

Trust and commitment as mediators between economic and non-economic satisfaction in manufacturer-supplier relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 1, S. 13-23

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#729. Juli 2014

Implementation, monitoring and evaluation of sustainable business practices: framework and empirical illustration

In: Corporate Governance, Band 14, Heft 4, S. 515-530

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Aufsatz(elektronisch)#824. März 2022

The role of trust and commitment as mediators between economic and non-economic satisfaction in sales manager B2B relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 1, S. 235-251

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#920. Februar 2024

The role of conflict and opportunism on the duality of satisfaction in B2B sales relationships

In: European Business Review

ISSN: 0955-534X

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Aufsatz(elektronisch)#1013. Februar 2019

Validating and expanding a framework of a triple bottom line dominant logic for business sustainability through time and across contexts

In: The journal of business & industrial marketing, Band 34, Heft 1, S. 95-116

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#116. Februar 2017

Validating a framework of stakeholders in connection to business sustainability efforts in supply chains

In: The journal of business & industrial marketing, Band 32, Heft 1, S. 124-137

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#123. Oktober 2016

Validating a triple bottom line construct and reasons for implementing sustainable business practices in companies and their business networks

In: Corporate governance: international journal of business in society, Band 16, Heft 5, S. 849-865

ISSN: 1758-6054

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Aufsatz(elektronisch)#137. März 2016

Framing stakeholder considerations and business sustainability efforts: a construct, its dimensions and items

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 2, S. 287-300

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#143. August 2015

A triple bottom line construct and reasons for implementing sustainable business practices in companies and their business networks

In: Corporate governance: international journal of business in society, Band 15, Heft 4, S. 427-443

ISSN: 1758-6054

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