Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#131. Oktober 2015

Cultural Core Competencies: Perceptions of 4-H Youth Development Professionals

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#214. Januar 2015

A Phenomenological Examination of Context on Adolescent Ownership and Engagement Rationale

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Dezember 2008

A Qualitative Examination of Youth Voice in the Decision-Making Process within the 4-H Youth Development Program: Promoting Promising Practices in Overcoming Barriers

In: Journal of youth development: JYD : bridging research and practice, Band 3, Heft 3, S. 113-129

ISSN: 2325-4017

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#429. September 2021

4-H Youth Volunteer Retention in Science Projects

In: Journal of youth development: JYD : bridging research and practice, Band 16, Heft 4, S. 134-148

ISSN: 2325-4017

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#530. Juni 2013

4-H Youth Development Professionals' Perceptions of Youth Development Core Competence

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. September 2008

An Examination of Youth Voice via Quasi-Experimental Methodology

In: Journal of youth development: JYD : bridging research and practice, Band 3, Heft 2, S. 38-49

ISSN: 2325-4017

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Dezember 2009

Factors Affecting Youth Voice in Decision-Making Processes within Youth Development Programs

In: Journal of youth development: JYD : bridging research and practice, Band 4, Heft 4, S. 85-99

ISSN: 2325-4017

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#815. Dezember 2016

Perceptions and Educational Strategies of Louisiana Agricultural Education Teachers When Working with Students with Special Needs

In: Journal of youth development: JYD : bridging research and practice, Band 11, Heft 1, S. 49-61

ISSN: 2325-4017

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#912. Dezember 2014

Teaching Qualitative Research Methods through Service-Learning

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft