Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12021

Exploring Negative Spillover Effects on Stakeholders: A Case Study on Social Media Talk about Crisis in the Food Industry Using Data Mining

BASE

Aufsatz(elektronisch)#224. Juli 2024

Four Dimensions of Brand Storytelling: Framework for Managing and Analyzing Online Brand Stories

In: International journal of business communication: IJBC ; a publication of the Association of Business Communication

ISSN: 2329-4892

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32021

To Be (Vaccinated) or Not to Be: The Effect of Media Exposure, Institutional Trust, and Incentives on Attitudes toward COVID-19 Vaccination

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. Mai 2024

A tale of two paths to vaccine acceptance: self-interest and collective interest effect, mediated by institutional trust, and moderated by gender

In: Humanities and Social Sciences Communications, Band 11, Heft 1

ISSN: 2662-9992

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72021

To Be (Vaccinated) or Not to Be: The Effect of Media Exposure, Institutional Trust, and Incentives on Attitudes toward COVID-19 Vaccination

BASE