Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22009

Islands of Hope: A History of American Indians and Higher Education

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#62012

Histories of social studies and race: 1865-2000

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Juli 2011

Mary Sheldon Barnes: An Educator's Life in Historical Context

In: Social studies research and practice, Band 6, Heft 2, S. 97-106

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#101. Januar 2021

Coaching to Teach: Preservice Social Studies Teachers' Experiences with a Hiring Contingency

In: The Journal of Social Studies Research: JSSR, Band 45, Heft 1, S. 1-13

ISSN: 0885-985X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. Januar 2018

More than a feeling: Tracing the progressive era origins of historical empathy in the social studies curriculum, 1890–1940s

In: The Journal of Social Studies Research: JSSR, Band 42, Heft 1, S. 27-37

ISSN: 0885-985X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#121. Juli 2008

The Authors of the Harvard Social Studies Project: A Retrospective Analysis of Donald Oliver, Fred Newmann, and James Shaver

In: Social studies research and practice, Band 3, Heft 2, S. 54-67

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#141. Juli 2014

Simulations and Games in the Civics Classroom

In: Social studies research and practice, Band 9, Heft 2, S. 77-88

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#151. Januar 2020

The mint julep consensus: An analysis of late 19th century Southern and Northern textbooks and their Impact on the history curriculum

In: The Journal of Social Studies Research: JSSR, Band 44, Heft 1, S. 139-149

ISSN: 0885-985X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft