Suchergebnisse

35 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#3124. März 2022

The role of trust and commitment as mediators between economic and non-economic satisfaction in sales manager B2B relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 1, S. 235-251

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3214. Mai 2024

The effect of social disruption on the use of technologies to digitize B2B processes and its impact on corporate performance

In: The journal of business & industrial marketing, Band 39, Heft 8, S. 1800-1808

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3311. Juni 2018

Operationalizing business ethics in organizations: The views of executives in Australia, Canada and Sweden

In: European business review, Band 30, Heft 4, S. 494-510

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3420. Februar 2024

The role of conflict and opportunism on the duality of satisfaction in B2B sales relationships

In: European business review, Band 36, Heft 6, S. 870-898

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#357. März 2016

Framing stakeholder considerations and business sustainability efforts: a construct, its dimensions and items

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 2, S. 287-300

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft