Suchergebnisse

50 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#31November 2002

What is Segregation?: A Comparison of Measures in Terms of 'Strong' and 'Weak' Compositional Invariance

In: Sociology: the journal of the British Sociological Association, Band 36, Heft 4, S. 875-895

ISSN: 1469-8684

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#3520132 Versionen verfügbar

Overcoming disadvantage in education

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#369. Juli 2018

Some basic observations on conducting a systematic review: a brief reply to Goldstein, Vatalaro and Yair

In: Journal of children's services, Band 13, Heft 2, S. 57-63

ISSN: 2042-8677

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#402019

Reliability of Longitudinal Social Surveys of Access to Higher Education: The Case of Next Steps in England

In: Social Inclusion, Band 7, Heft 1, S. 80-89

ISSN: 2183-2803

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41März 2005

Whose Internet is it Anyway?: Exploring Adults' (Non)Use of the Internet in Everyday Life

In: European journal of communication, Band 20, Heft 1, S. 5-26

ISSN: 1460-3705

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#422005

Whose Internet is it anyway?: exploring adults' (non)use of the internet in everyday life

In: European journal of communication, Band 20, Heft 1, S. 5-26

ISSN: 0267-3231

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#441. Mai 2001

Social exclusion and public policy: the relationship between local school admission arrangements and segregation by poverty

In: The international journal of sociology and social policy, Band 21, Heft 4/5/6, S. 10-36

ISSN: 1758-6720

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#452023

Making schools better for disadvantaged students: the international implications of evidence on effective school funding

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft