Suchergebnisse

38 Ergebnisse

Sortierung:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#171. August 2007

Promoting the Self-Determination of Students with Visual Impairments: Reducing the Gap between Knowledge and Practice

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 101, Heft 8, S. 453-464

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#181. März 1999

A Survey of Secondary Level Teachers' Opinions on Community-Based Instruction and Inclusive Education

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 24, Heft 1, S. 58-62

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#201. September 2008

Integral Involvement of Severely Handicapped Students within Regular Public Schools

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 33, Heft 3, S. 157-165

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#213. Februar 2017

Evidence-Based and Values-Based Practices for People With Severe Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 42, Heft 1, S. 62-72

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#231. September 2006

Participation of Students with Moderate to Severe Disabilities in the General Curriculum: The Effects of the Self-Determined Learning Model of Instruction

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 31, Heft 3, S. 230-241

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#241. Juni 1987

An Analysis of the Effects of a Social Skills Training Program Using Self-Instructions on the Acquisition and Generalization of Two Social Behaviors in a Work Setting

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 12, Heft 2, S. 131-139

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#26März 2012

Asking Students about the Importance of Safety Skills Instruction: A Preliminary Analysis of What They Think is Important

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 37, Heft 1, S. 45-52

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#271. März 2001

The Effects of Peer Delivered Self-Monitoring Strategies on the Participation of Students with Severe Disabilities in General Education Classrooms

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 26, Heft 1, S. 25-36

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#281. Juni 2000

Preparing Personnel with Expertise in Severe Disabilities in the Electronic Age: Innovative Programs and Technologies

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 25, Heft 2, S. 92-103

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#291. Juni 1989

The Application of a Self-Management Program on Instruction-Following Skills

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 14, Heft 2, S. 147-154

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#301. März 2008

Concepts and Issues Related to Choice Making and Autonomy among Persons with Severe Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 33, Heft 1-2, S. 75-81

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft