Aufsatz(elektronisch)1. August 2015

Trans-Inclusive College Records

In: TSQ: Transgender Studies Quarterly, Band 2, Heft 3, S. 478-487

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Abstract
This article focuses on one area in which most US colleges and universities fail to meet the needs of trans students: the ability to use a name and gender other than the name and gender assigned to them at birth and to indicate their personal pronouns on campus records and documents. After explaining why name, gender, and pronoun processes are needed, we present cases studies of how aspects of these processes were carried out at the University of Michigan and the University of Vermont, two of the first schools to make these changes. By describing the means by which these institutions did so, we hope to encourage more colleges and universities to develop similar policies and procedures.

Sprachen

Englisch

Verlag

Duke University Press

ISSN: 2328-9260

DOI

10.1215/23289252-2926455

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.