Buch(gedruckt)2017

Marketing organization development consulting: a how-to guide for OD consultants

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Unique challenges in marketing change management, performance consulting and organization development / by William J. Rothwell -- Marketing landscape, tools, and definitions / by Michelle Welliver -- Evaluating personal strengths and weaknesses / by Jong Gyu Park -- Evaluating unmet needs and opportunities / y Marie Saul -- Proposal process / by Aileen Zaballero -- Pricing OD consulting services / by William J. Rothwell -- Channels for organization development marketing / by Zakiya Alsadah -- Communication planning and branding / by Azadeh Omrani-Kermani -- Personal sales / by Jamie Campbell -- Executive-level communications / by Jae Young Lee -- How measurement and appraisal can be the means to the end of marketing organization development / by Patricia Macko -- The future of marketing organization development consulting / by William J. Rothwell

Themen

Sprachen

Englisch

Verlag

CRC Press

ISBN

9781138033313, 9781315311739

Seiten

xxvii, 202 Seiten

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.