Suchergebnisse

28 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#222. November 2023

Mitigating microtargeting: Political microtargeting law in Australia and New Zealand

In: Regulation & governance, Band 18, Heft 3, S. 987-999

ISSN: 1748-5991

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#423. April 2020

Strengthening ties: The influence of microtargeting on partisan attitudes and the vote

In: Party politics: an international journal for the study of political parties and political organizations, Band 27, Heft 5, S. 965-976

ISSN: 1460-3683

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52012

Political awareness and microtargeting of voters in electoral competition

BASE

Open Access#62014

Political awareness, microtargeting of voters, and negative electoral campaigning

BASE

Open Access#72019

Inside the Voter's Mind: The Effect of Psychometric Microtargeting on Feelings Toward and Propensity to Vote for a Candidate

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92023

Is Personality Key? Persuasive Effects of Prior Attitudes and Personality in Political Microtargeting

In: Media and Communication, Band 11, Heft 3, S. 250-261

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1019. August 2021

Who Votes: City Election Timing and Voter Composition

In: American political science review, Band 116, Heft 1, S. 374-383

ISSN: 1537-5943

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11Juli 2018

Social media and microtargeting: Political data processing and the consequences for Germany

In: Big data & society, Band 5, Heft 2

ISSN: 2053-9517

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Open Access#132022

Microtargeting and electoral segmentation in advertising and political communication through social networks: case study

BASE

Open Access#142021

Information Fiduciaries and Political Microtargeting: A Legal Framework for Regulating Political Advertising on Digital Platforms

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN