Suchergebnisse

1079694 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12015

TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT THROUGH ICT RESOURCES & GADGETS

BASE

Aufsatz(elektronisch)#230. Dezember 2021

Effect of Teacher's Professional Development on The Teachers' Instructional Practices in Special Education

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VI, Heft IV, S. 92-104

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32019

Habitusirritationen in einer Lehrpersonenweiterbildung

In: Zeitschrift für qualitative Forschung: ZQF, Band 20, Heft 1, S. 175-190

ISSN: 2196-2146

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52015

Supervīzija kā vispārizglītojošās skolas pedagogu profesionālās pilnveides nepieciešamība ; Teacher's professional Development by Supervision

BASE

Open Access#62018

Multilingualism - a new aspect of teacher's professional development ; Večjezičnost - nov vidik učiteljevega profesionalnega razvoja

BASE

Aufsatz(elektronisch)#72022

Teacher's role in designing the competency model of professional development

In: Zbornik radova Filozofskog fakulteta, Band 52, Heft 1, S. 313-333

ISSN: 2217-8082

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#823. April 2020

Teacher's In-Service Professional Development Needs Assessment–The Pakistani Context

In: Journal of South Asian studies, Band 7, Heft 1, S. 01-08

ISSN: 2307-4000

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#101999

Teacher's attitudes toward their job and professional development in Turkey : an EFL perspective

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12März 2021

Self-Determination as a Psychological Resource of Teacher's Personal and Professional Development

In: Žurnal Sibirskogo Federal'nogo Universiteta: Journal of Siberian Federal University. Gumanitarnye nauki = Humanities & social sciences, S. 351-362

ISSN: 2313-6014

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. April 2018

In-Service English Teacher's Perceptions of Reflective Teacher Diary to Promote Professional Development

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 2, S. 1

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142020

Analysis of teacher professional development in Tanzania: View point school management practice

BASE

Aufsatz(elektronisch)#157. September 2021

A study of elementary teacher's perspectives on professional development for social studies

In: Social studies research and practice, Band 16, Heft 2, S. 126-143

ISSN: 1933-5415

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft