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Buch(gedruckt)#22014

Handbook of strategic account management: a comprehensive resource

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Aufsatz(elektronisch)#31. Oktober 2006

Strategic account management: customer value creation through customer alignment

In: The journal of business & industrial marketing, Band 21, Heft 6, S. 376-385

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#46. April 2012

Strategic account management programs: alignment of design elements and management practices

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 4, S. 259-274

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#66. März 2017

Strategic account management as a value co-creation selling model in the pharmaceutical industry

In: The journal of business & industrial marketing, Band 32, Heft 2, S. 310-325

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#727. Mai 2014

The impact of organisational context on the failure of key and strategic account management programmes

In: The journal of business & industrial marketing, Band 29, Heft 5, S. 353-363

ISSN: 2052-1189

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Buch(gedruckt)#92017

A practitioner's guide to account-based marketing: accelerating growth in strategic accounts

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SSRN

Open Access#111993

Accounts Receivable Management

BASE

Buch(gedruckt)#1219963 Versionen verfügbar

Strategic management

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Buch(gedruckt)#132011

Key account management: the definitive guide

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Aufsatz(elektronisch)#1428. Januar 2013

Where's the strategic intent in key account relationships?

In: The journal of business & industrial marketing, Band 28, Heft 2, S. 111-124

ISSN: 2052-1189

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Buch(elektronisch)#1520152 Versionen verfügbar

Spitzenleistungen im Key Account Management: das St. Galler KAM-Konzept

In: EBL-Schweitzer

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