Suchergebnisse

207 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#814. September 2009

Relations of Parent–Youth Interactive Exchanges to Adolescent Socioemotional Development

In: Social development, Band 18, Heft 4, S. 785-797

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#930. Juli 2018

The roles of receptive and productive language in children's socioemotional development

In: Social development, Band 27, Heft 4, S. 777-792

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#106. April 2021

Language and socioemotional development in early childhood: The role of conversational turns

In: Developmental science, Band 24, Heft 5

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1129. November 2023

Critical Periods in Cognitive and Socioemotional Development: Evidence from Weather Shocks in Indonesia

In: The economic journal: the journal of the Royal Economic Society, Band 134, Heft 660, S. 1637-1665

ISSN: 1468-0297

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#122024

Critical periods in cognitive and socioemotional development: evidence from weather shocks in Indonesia

In: The economic journal: the journal of the Royal Economic Society

ISSN: 1468-0297

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15November 1999

A new dynamic systems method for the analysis of early socioemotional development

In: Developmental science, Band 2, Heft 4, S. 457-475

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft