Suchergebnisse

100 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52019

Effect of Perceived Ease of Use, Word-of-Mouth Communication, and Brand Image on Decision to Use Lazada E-Commerce Services

BASE

Aufsatz(gedruckt)#62003

Smoking in Russia: the "Marlboro man" rides but without "Virginia Slims" for now

In: Comparative economic studies

ISSN: 0360-5930, 0888-7233

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#71. Februar 2019

Effect of Perceived Ease of Use, Word-of-Mouth Communication, and Brand Image on Decision to Use Lazada E-Commerce Services

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 6, Heft 1, S. 173

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82015

Securitization and Asset Prices

BASE

Open Access#91985

Probleme der Wasserversorgung des Verdichtungsraumes Rhein–Ruhr

BASE

Open Access#102012

Labour market and fiscal policy

BASE

Open Access#112015

Securitization and asset prices

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1318. Januar 2023

A Qualitative Investigation of Professionals' Perceptions of Working in Senior Care Organizations During the First Year of the COVID-19 Pandemic

In: American behavioral scientist: ABS, Band 69, Heft 1, S. 39-54

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142006

Endogenous Price Mechanisms,Capture and Accountability Rules: Theory and Evidence

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft