Suchergebnisse

343823 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12009

Professional Insertion of Teachers

BASE

Open Access#2

Reforma a la gestión educativa e identidad profesional de los docentes en Argentina: Estudio de un caso ; Educational management reform and professional teacher identity in Argentina: A case study

BASE

Aufsatz(elektronisch)#426. April 2024

Bibliometric Review of Teacher Professional Identity Scholarship Over Two Decades

In: Sage open, Band 14, Heft 2

ISSN: 2158-2440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52018

Teacher resilience in adverse contexts: issues of professionalism and professional identity

BASE

Aufsatz(elektronisch)#623. September 2020

Factors Influencing the Formation of Teacher Professional Identity in Technology Integration

In: Journal of Educational and Social Research: JESR, Band 10, Heft 5, S. 1

ISSN: 2240-0524

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72011

La inserción profesional de los docentes ; Professional insertion of teachers

BASE

Aufsatz(elektronisch)#827. Juni 2020

A Dynamic Interplay of Professional Identities: Teacher-Researcher's Identity (Re)Construction

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102013

Teacher Identity and the Neoliberal Condition: Asserting a Participative-Professional, Socially Democratic Teacher Imaginary in Technical-Managerial Times

BASE

Open Access#112019

Teaching strategies for a democracy and inclusive classroom. Challenges for teacher professional identity

BASE

Open Access#122019

Teacher Identity Construction in Teacher-Student Classroom Interactions

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1310. Januar 2025

ФАКТОРЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ИДЕНТИЧНОСТИ СОВРЕМЕННОГО УЧИТЕЛЯ: FACTORS OF PROFESSIONAL IDENTITY OF A MODERN TEACHER

In: Журнал "Вестник Челябинского государственного педагогического университета", Heft 5(183), S. 229-242

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142021

Obstructions in normative teacher identity development: a case study in Turkey

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft