Suchergebnisse

7971 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Dezember 2021

Applying complexity to leadership educator professional formation

In: New directions for student leadership, Band 2021, Heft 172, S. 89-98

ISSN: 2373-3357

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. März 2024

PROFESSIONAL FORMATION OF PUBLIC AUTHORITIES: MODERN CHALLENGES

In: Publične upravlinnja ta rehionalʹnyj rozvytok: Public administration and regional development, Heft 23, S. 107-122

ISSN: 2707-9597

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Open Access#92007

Childhood professionals' formation: an analysis of speeches within teachers' initial formation, in times of democracy in Portugal

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1113. August 2019

Neo-Weberianism, Professional Formation and the State: Inside the Black Box

In: Professions and professionalism: P&P, Band 9, Heft 2

ISSN: 1893-1049

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1216. September 2019

Action Learning and professional formation of youth and community work students

In: The Journal of Practice Teaching and Learning, Band 16, Heft 3, S. 38-58

ISSN: 1759-5150

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Aufsatz(elektronisch)#142020

RESEARCH OF CRISES OF PROFESSIONAL FORMATION FROM THE POSITION OF SUBJECT-ACTIVE APPROACH

In: Visnyk Kyïvsʹkoho Nacionalʹnoho Universytetu imeni Tarasa Ševčenka. Serija, Ukraïnoznavstvo, Heft 1 (11), S. 43-46

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152019

Tracing the Emergence of Public Health Leaders through a Work-Based Professional Doctorate: A Longitudinal Study in Professional Formation

BASE