Suchergebnisse

387 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Forschungsdaten#21958

Preisbewußtsein und Einkaufsverhalten

GESIS

Aufsatz(elektronisch)#327. November 2023

Exploring e-deal proneness: the interplay of price consciousness and anticipatory regret

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 36, Heft 5, S. 1230-1247

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52019

Determinants of knowledge of personal loans' total costs: How price consciousness, financial literacy, purchase recency and frequency work together

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Aufsatz(elektronisch)#86. Juli 2010

Reconceptualization of price mavenism: do Chinese consumers get a glow when they know?

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 22, Heft 3, S. 279-293

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#92. Dezember 2020

Reaching the price conscious consumer: The impact of personality, generational cohort and social media use

In: Journal of consumer behaviour, Band 20, Heft 4, S. 898-912

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#102015

Double-Consciousness and the Rhetoric of Barack Obama: The Price and Promise of Citizenship

In: Studies in Rhetoric/Communication Ser

In: Studies in Rhetoric and Communication Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122022

How Innovative Characteristics Influence Consumers' Intention to Purchase Electric Vehicle: A Moderating Role of Lifestyle

BASE

Open Access#132017

Choice of mandatory prescribed drugs in Portugal: A consumers' perspective

BASE

Aufsatz(elektronisch)#141. Februar 1989

On the Use and Interpretation of the Emotional Empathy Scale, the Self-Consciousness Scales, and the Self-Monitoring Scale

In: Communication research, Band 16, Heft 1, S. 104-129

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#151. Januar 1990

WHAT PRICE FREEDOM?

In: Women in Management Review, Band 5, Heft 1

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft