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Aufsatz(elektronisch)#12017

"Online-Audiences" - zur Publikumsvermessung im Internet

In: kommunikation @ gesellschaft, Band 18

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Aufsatz(elektronisch)#21. Mai 2017

"Online-Audiences" – Zur Publikumsvermessung im Internet

In: Kommunikation _372 Gesellschaft: Journal für alte und neue Medien aus soziologischer, kulturanthropologischer und kommunikationswissenschaftlicher Perspektive, Band 18, Heft 2

ISSN: 1616-2617

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Buch(elektronisch)#32007

Reaching a global online audience

In: O'Reilly short cut

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Open Access#42010

The changing information environment for nanotechnology: online audiences and content

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Aufsatz(elektronisch)#52020

The Enduring Popularity of Legacy Journalism: An Analysis of Online Audience Data

In: Media and Communication, Band 8, Heft 2, S. 40-50

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Open Access#62020

Weaponizing white thymos:Flows of rage in the online audiences of the alt-right

In: Ganesh , B 2020 , ' Weaponizing white thymos : Flows of rage in the online audiences of the alt-right ' , Cultural Studies , vol. 34 , no. 6 , pp. 892-924 . https://doi.org/10.1080/09502386.2020.1714687 ; ISSN:0950-2386

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Aufsatz(elektronisch)#75. Juni 2023

Disrupting hate: The effect of deplatforming hate organizations on their online audience

In: Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America

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Open Access#92019

Online audience engagement with legacy and digital-born news media in the 2019 Indian elections

In: https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:ad5500b9-a69c-4762-9297-eece7dae20e0

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Aufsatz(elektronisch)#111. Januar 2014

Evolving In Step or Poles Apart?: Online Audiences and Networking During Poland and France 2011-12 Election Campaign

In: International journal of e-politics: IJEP ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 5, Heft 1, S. 41-60

ISSN: 1947-914X

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Aufsatz(elektronisch)#141. Juli 2021

Missing the Audience. Online Musicking in Times of COVID-19 / Missing the Audience. Online Musicking in Times of COVID-19

In: Journal of Cultural Management and Cultural Policy / Zeitschrift für Kulturmanagement und Kulturpolitik, Band 7, Heft 1, S. 137-150

ISSN: 2701-9276

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Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#152016

Publikumsfragmentierung in der Online-Nachrichtenumgebung

In: Politische Online-Kommunikation: Voraussetzungen und Folgen des strukturellen Wandels der politischen Kommunikation, S. 253-278