Suchergebnisse

211502 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#326. März 2021

Mobile health (mHealth) application loyalty in young consumers

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 22, Heft 3, S. 429-455

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#52. Mai 2023

Influence of Gamification on User Loyalty Toward Mobile Applications

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 51, Heft 5, S. 1-10

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#618. Februar 2016

The Holistic Brand Experience of Branded Mobile Applications Affects Brand Loyalty

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 44, Heft 1, S. 77-87

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#75. Oktober 2022

Understanding the role of mobile applications in brand loyalty in the coffee chains industry

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 50, Heft 10, S. 1-11

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#13Juni 2020

DETERMINANTS OF CUSTOMER LOYALTY TO MOBILE PHONE BRANDS

In: Oradea journal of business and economics, Band 5, Heft Special, S. 44-54

ISSN: 2501-3599

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1429. Juni 2024

Exploring loyalty drivers for smartphone and mobile carriers

In: Humanities and Social Sciences Communications, Band 11, Heft 1

ISSN: 2662-9992

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#159. Dezember 2020

Motivational factors, customer engagement and loyalty in the South African mobile instant messaging environment: moderating effect of application usage

In: European business review, Band 33, Heft 4, S. 642-666

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft