Suchergebnisse

334 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#114. Juni 2024

Marketinška koncepcija kao preduvjet održivosti novih poduzetničkih pothvata u Bosni i Hercegovini / Marketing Conception as a Prerequisite for the Sustainability of New Entrepreneurial Ventures in Bosnia and Herzegovina

In: Pregled: časopis za društvena pitanja, Band 65, Heft 1, S. 89-112

ISSN: 1986-5244

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. November 2017

Ethische Ansätze für das Marketing in der Logistik

In: Der Betriebswirt: Management in Wissenschaft und Praxis, Band 58, Heft 4, S. 26-31

ISSN: 2628-7846

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42002

Ambiance et Conception ; Ambiance et Conception: De l'analyse des ambiances à la conception architecturale ou urbaine

BASE

Open Access#52007

De la conception restreinte à la conception large de la gouvernance

BASE

Open Access#62007

De la conception restreinte à la conception large de la gouvernance

BASE

Aufsatz(elektronisch)#71. Juni 2015

Inter-organizational cognitive structures: network conception in MobileTV case

In: The journal of business & industrial marketing, Band 30, Heft 5, S. 662-676

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. September 2007

Producing marketing: towards a social-phenomenology of marketing work

In: Marketing theory, Band 7, Heft 3, S. 271-290

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#914. August 2013

Value in marketing: Toward sociocultural perspectives

In: Marketing theory, Band 14, Heft 1, S. 119-127

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102003

Use of Marketing Instruments in Development of towns and regions: Case Study Slovakia

BASE

Aufsatz(elektronisch)#111. Juni 2008

Marketing as an Interaction System

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 16, Heft 1, S. 79-94

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#122014

Creating and marketing new products and services

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#147. Oktober 2013

Marketing of works as a source of the new hybrid offerings in widened marketing of goods, works and services

In: The journal of business & industrial marketing, Band 28, Heft 8, S. 638-648

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152017

Conceptos básicos de marketing

BASE