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Three handles, discoloration on the smaller handle. All pieces covered with rust. ; https://scholarworks.utrgv.edu/portisabel/1082/thumbnail.jpg
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Three handles, discoloration on the smaller handle. All pieces covered with rust. ; https://scholarworks.utrgv.edu/portisabel/1082/thumbnail.jpg
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Die Dissertation untersucht mittels Lokalstudien die Massendemokratie der Zwischenkriegszeit im Medium der Praxis von Wahlkämpfen. Sie argumentiert, dass die britische Demokratie bereits in den 1920er Jahren in deutlich stärkerem Maße als die deutsche nach den Prinzipien eines politischen Marktes funktionierte. Während in der hiesigen politischen Kultur Wähler als Individuen von den Parteien umworben wurden, standen sie sich in Deutschland als Großgruppen und feste Anhängerschaften der Parteien als Gegner - und Feinde - entgegen. Das gab der demokratischen Auseinandersetzung in der Weimarer Republik ein kriegerisches Gepräge, im Kontrast zum pragmatisch-spielerischen Umgang mit Konflikt in Großbritannien. Erklären lässt sich dieser Unterschied aus den Traditionen der Eingewöhnung politischer Partizipation in beiden Ländern im Verlauf des 19. Jahrhunderts, die der "Politik" in Deutschland ein deutlich höheres Gewicht im sozialen Miteinander mitgab als in Großbritannien. Das letztendliche Scheitern der Weimarer Republik an dieser Attributierung des Politischen mit Bedeutung und des Konflikts mit Ernsthaftigkeit, wirft die Frage auf, ob die moderne Demokratie für ihr Bestehen ein gewisses Maß an Gleichgültigkeit benötigt. ; The thesis uses local contexts to study mass democracy in the inter-war period in the medium of electioneering practice. It argues that British democracy already followed the logic of a political market in the 1920s, to a much higher degree than was the case in Germany. Whereas parties wooed voters as individuals here, they were rather seen as part of big social groupings in German political culture, standing off against each other as opponents - and as enemies. This gave democratic contests in the Weimar Republic a war-like character, which stood in contrast to the pragmatic and playful way of dealing with conflict in Britain. The difference is explained by the traditions of how political participation had been learned throughout the 19th century in both countries, where the German path had resulted in 'politics' weighing much more heavily on social relations than was the case in Britain. The eventual failure of the Weimar Republic due to the attribution of meaning to everything political, and due to the seriousness of conflict, begs the question of whether modern democracy, to persist, requires a certain amount of disinterest among the electorate.
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In: Swiss Medical Forum ‒ Schweizerisches Medizin-Forum, Band 6, Heft 45
ISSN: 1424-4020
In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 28, Heft 3, S. 317-323
ISSN: 1547-8181
The literature suggests that when a tool, gripped with a power grip, has its working part extend above the hand, then a curve in the handle may be beneficial. Three experiments investigated different angles for hammer handles. A small bend (5 to 10 deg) seems best.
In: Der Betriebswirt: Management in Wissenschaft und Praxis, Band 51, Heft 1, S. 17-21
ISSN: 2628-7846
Die zunehmende Bedeutung des Internets als Absatzkanal hat den Wettbewerbsdruck und damit auch den Markt für Handelsunternehmen verändert Um der im Internet vorherrschenden hohen Austauschbarkeit und dem intensiven Preiswettbewerb erfolgreich zu begegnen, ist eine Alleinstellung sowie eine hohe Kundenbindung von besonderer Bedeutung. Eine starke Marke kann hier eine Lösung sein, da diese die Einstellung und das Verhalten steuern und somit hohe Erlöse – sowohl monetär als auch emotional – erzielen kann. Die Zielsetzung dieses Artikels besteht darin aufzuzeigen, welche Bedeutung das Markenimage für Online-Shops hat, welche Einfl ussfaktoren darauf wirken und welche Konsequenzen hieraus für die Online-Händler entstehen. In diesem Zusammenhang gehen die Autoren auf die neuesten Erkenntnisse des ECCShopmonitor und des ECC-Shopmonitor Spezial ein.
The competitive environment in online retailing makes it increasingly important for online-retailers to be aware of a strong brand image. This article argues that a strong brand image can help to reduce the price focused competition in online retailing. There is a positive correlation between the perceived image of a store and customer loyalty. Two of the key determinants influencing the online shop image are the logistical performance and the degree of fame.
Keywords: online händler als marke
In: Proceedings of the annual meeting / American Society of International Law, Band 83, S. 62-62
ISSN: 2169-1118
In: Management report for nonunion organizations, Band 46, Heft 7, S. 6-7
ISSN: 1530-8286
An employer has no interest in unionization but, after an election loss, resigns itself to good faith bargaining. A year rolls by and the workers are growing restless. Where is the contract? What happened to those promises they had heard of before the election? A simple Google search allows one of the employees to learn that there are ways to oust a union that is no longer wanted. That employee confides in a trusted supervisor, "We don't want this union anymore, but don't understand how to get rid of it."
In: The volunteer management report: the monthly idea source for those who manage volunteers, Band 21, Heft 12, S. 7-7
ISSN: 2325-8578
In: H&V Journal, Band 66, Heft 7-8, S. 18-19
ISSN: 2192-8657