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Aufsatz(elektronisch)#2September 2001

Stars and Stories: How Films Became Branded Products

In: Enterprise & society: the international journal of business history, Band 2, Heft 3, S. 461-502

ISSN: 1467-2235

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Aufsatz(elektronisch)#32. Juli 2014

The impact on branded product on consumer purchase intentions

In: Journal of public administration and governance, Band 4, Heft 3, S. 57

ISSN: 2161-7104

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Aufsatz(elektronisch)#411. September 2017

Patterns of Vietnamese buying behaviors on luxury branded products

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 29, Heft 4, S. 778-795

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#515. Juni 2021

Haptics and brands: The effect of touch on product evaluation of branded products

In: Journal of consumer behaviour, Band 20, Heft 6, S. 1480-1496

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#67. Juni 2013

Branded product placement and pre‐teenaged consumers: influence on brand preference and choice

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 14, Heft 2, S. 180-192

ISSN: 1758-7212

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Aufsatz(elektronisch)#72018

International Trade in Branded and Generic Products

In: The World Economy, Band 41, Heft 8, S. 1965-1975

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#85. September 2018

Geography Still Matters: Examine the Role of Location in Online Markets for Foreign Branded Products

In: Decision sciences, Band 50, Heft 2, S. 285-310

ISSN: 1540-5915

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Aufsatz(elektronisch)#918. September 2024

Exploring the Impact of Consumer Vanity on Money Attitude and Compulsive Buying of Branded Products in Indonesia

In: Journal of ecohumanism, Band 3, Heft 6, S. 1143-1152

ISSN: 2752-6801

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Aufsatz(elektronisch)#1031. August 2012

Exploring the relationship among affective loyalty, perceived benefits, attitude, and intention to use co‐branded products

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 24, Heft 4, S. 561-582

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#1210. Januar 2021

Brand Perception of Supermarket Branded Products and Consumer Clusters; Market Markalı Ürünlerin Marka Algısı ve Tüketici Kümeleri

In: Fiscaoeconomia: FSECON : international journal of political economics, Band 5, Heft 1, S. 324-342

ISSN: 2564-7504

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Open Access#142020

DEVELOPMENT MODEL OF SOCIAL MEDIA MARKETING – CONSUMER LOYALTY MEDIATED BY BRAND EQUITY AND CONSUMER RESPONSE TO FASHION BRANDED PRODUCTS

BASE

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