Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#18. August 2021

Reliability and validity of children's advertising exposure measures

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 22, Heft 4, S. 660-674

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#28. März 2018

Development and Validation of the Psychological Well-Being Scale for Children (PWB-c)

In: Societies: open access journal, Band 8, Heft 1, S. 18

ISSN: 2075-4698

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#317. August 2015

Boys' responses to the integration of advertising and entertaining content

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 16, Heft 3, S. 251-263

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52023

Can an Awareness Campaign Boost the Effectiveness of Influencer Marketing Disclosures in YouTube Videos?

In: Media and Communication, Band 11, Heft 4, S. 140-150

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#710. April 2021

Brand in focus: Activating adolescents' persuasion knowledge using disclosures for embedded advertising in music videos

In: Communications: the European journal of communication research, Band 47, Heft 1, S. 93-113

ISSN: 1613-4087

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Januar 2017

Materialistic girls watching a materialistic world: fashion TV series and women's copy-cat intentions

In: Communications: the European journal of communication research, Band 42, Heft 2

ISSN: 1613-4087

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#105. Januar 2024

Understanding users' responses to disclosed vs. undisclosed customer service chatbots: a mixed methods study

In: AI & society: the journal of human-centred systems and machine intelligence, Band 39, Heft 6, S. 2947-2960

ISSN: 1435-5655

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1116. April 2020

Adolescents and handheld advertising: The roles of brand familiarity and smartphone attachment in the processing of mobile advergames

In: Journal of consumer behaviour, Band 19, Heft 5, S. 438-449

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Juni 2016

Brand placement disclosure effects on persuasion: The moderating role of consumer self‐control

In: Journal of consumer behaviour, Band 15, Heft 6, S. 503-515

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. Januar 2015

Age differences in recall and liking of arousing television commercials

In: Communications: the European journal of communication research, Band 40, Heft 3

ISSN: 1613-4087

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#147. März 2013

Children's Advertising Exposure, Advertised Product Desire, and Materialism: A Longitudinal Study

In: Communication research, Band 41, Heft 5, S. 717-735

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1528. Juli 2016

Effects of Disclosing Sponsored Content in Blogs: How the Use of Resistance Strategies Mediates Effects on Persuasion

In: American behavioral scientist: ABS, Band 60, Heft 12, S. 1458-1474

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft