Suchergebnisse

22 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. Februar 2020

Opinion Mining and Sentiment Analysis in Marketing Communications: A Science Mapping Analysis in Web of Science (1998–2018)

In: Social Sciences: open access journal, Band 9, Heft 3, S. 23

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22020

Sentiment Analysis and Emotion Understanding during the COVID-19 Pandemic in Spain and Its Impact on Digital Ecosystems

BASE

Aufsatz(elektronisch)#321. Dezember 2017

Fundraising strategies in Spanish universities. An approach from stakeholders' relations / Estrategias de captación de fondos en las universidades españolas. Un enfoque desde las relaciones con sus grupos de interés

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 7, Heft 14, S. 125-144

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. Juli 2024

Análisis sobre desinformación política en los discursos de líderes del Gobierno español vía X

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 83, S. 1-24

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#524. Mai 2024

Conceptualizing Agile Branding: Dimensions and Antecedents for Managing Brands in a Dynamic Environment

In: Administrative Sciences: open access journal, Band 14, Heft 6, S. 112

ISSN: 2076-3387

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#624. März 2021

Influencia de las redes sociales en el trabajo de profesionales de la información especializados en salud. Caso de los Colegios Oficiales de Médicos de España

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 79, S. 113-133

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#711. November 2016

Factores influyentes en el éxito de la comunicación hospitalaria vía redes sociales

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 71, S. 1170-1186

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#830. Juni 2016

La heráldica cívica en la provincia de Málaga. Evolución y análisis de su imagen/ Civic heraldry in Málaga. Image evolution and analysis

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 6, Heft 11, S. 155-180

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#930. Juni 2015

Innovation and marketing: keys for competitiveness in family firms

In: European Journal Of Family Business, Band 5, Heft 1

ISSN: 2444-877X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1026. Dezember 2024

Public Relations and Startups in Andalusia: Analysis of their activity with a gender perspective

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 14, Heft 28, S. 105-132

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1130. Juni 2023

Exploring the role of Public Relations and Communication in Museums

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 13, Heft 25, S. 111-132

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122020

The U.S. Presidential Elections from the Point of View of the European Press ; Norteamérica revista académica del CISAN-UNAM ; Las elecciones presidenciales de los Estados Unidos desde el punto de vista de la prensa europea

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1323. Juni 2019

Importancia de las relaciones con los públicos en la reputación en un destino turístico inteligente. Propuesta de un modelo sostenible / Importance of public relations for the reputation in a Smart Tourist Destination. A proposal of a sustainable model

In: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Band 9, Heft 17, S. 117-138

ISSN: 2174-3681

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1415. Februar 2019

The U. S. Presidential Elections from the Point Of View of the European Press

In: Norteamérica: revista académica de CISAN-UNAM, Band 14, Heft 1

ISSN: 2448-7228

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152019

The United States Presidential Elections from the Point of View of the European Press ; Las elecciones presidenciales de Estados Unidos desde la perspectiva de la prensa europea

BASE