Suchergebnisse

231 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. Dezember 2022

Formation of national and international literary awards in the context of globalization

In: Voprosy istorii: VI = Studies in history, Band 2022, Heft 12-2, S. 146-151

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Dezember 2022

The influence of literary awards on the development of world literature

In: Voprosy istorii: VI = Studies in history, Band 2022, Heft 12-2, S. 152-161

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. Oktober 2024

"Saying 'thank you' or something more than lip service": a variational analysis of the influence of gender and social status on responses to congratulations on Chinese WeChat

In: Journal of politeness research: language, behaviour, culture

ISSN: 1613-4877

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. August 2023

Auction design by an informed seller: A foundation of reserve price signalling

In: The Canadian journal of economics: the journal of the Canadian Economics Association = Revue canadienne d'économique, Band 56, Heft 3, S. 1161-1190

ISSN: 1540-5982

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Januar 2022

Customer Orientation: A Literature Review Based on Bibliometric Analysis

In: Sage open, Band 12, Heft 1

ISSN: 2158-2440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62021

Journalistic construction of congruence: Chinese media's representation of common but differentiated responsibilities in environmental protection

BASE

Open Access#72021

How "public" is communicated in China's public diplomacy: Communicating environmental justice in the case of air pollution in China

BASE

Open Access#82020

How China's State Actors Create a "Us vs US" World during Covid-19 Pandemic on Social Media

BASE

Open Access#92020

How China's State Actors Create a "Us vs US" World during Covid-19 Pandemic on Social Media

BASE

Aufsatz(elektronisch)#102020

How China's State Actors Create a "Us vs US" World during Covid-19 Pandemic on Social Media

In: Media and Communication, Band 8, Heft 2, S. 452-457

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112017

Exploration and Analysis on Path to Integrate Ideological and Political Courses into Entrepreneurial Talents Cultivation in Colleges and Universities

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1419. September 2024

How enterprises in the digital age can "break through the cocoon and become new": a study based on social media strategic capability

In: Business Process Management Journal

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1514. Januar 2024

Intelligent Processing of Power Operation Data Based on Improved Apriori Algorithm

In: Strategic planning for energy and the environment

ISSN: 1546-0126

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft