Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12021

Impact of teachers' social capital on their professional performance: A narrative inquiry

BASE

Open Access#22021

Impact of teachers' social capital on their professional performance: a narrative inquiry

BASE

Aufsatz(elektronisch)#330. Juni 2018

Religious Education: Teachers' Perspective on Girls

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft II, S. 159-167

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. März 2018

Teachers' Emotional Social Intelligence and its Relationship with Students' Cohesiveness in Classroom Learning Environment

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft I, S. 160-175

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#65. Oktober 2020

Elementary & Secondary Education Department Mardan, KP Pakistan

In: Conflict studies quarterly: CSQ, Heft 33, S. 53-62

ISSN: 2285-7605

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft