Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#213. Mai 2024

Consumers' adoption intention to Metaverse applications: An exploration through fsQCA approach

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 5, S. 2472-2485

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#312. September 2023

Identifying the determinants and consequences of post-recovery satisfaction in B2B customers: a multidimensional justice theory perspective

In: The journal of business & industrial marketing, Band 39, Heft 2, S. 423-437

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#423. Mai 2023

Does polychronicity among sales employees develop B2B service recovery? A dual assessment through ambidextrous leadership

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 11, S. 2785-2807

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#620. September 2023

Sustainable development in brand loyalty: Exploring the dynamics of corporate social responsibility, customer attitudes, and emotional contagion

In: Corporate social responsibility and environmental management, Band 31, Heft 2, S. 1042-1051

ISSN: 1535-3966

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft