Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#124. Januar 2023

Emotional intelligence and boundary‐spanning behavior among door‐to‐door salespeople

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 41, Heft 2, S. 248-266

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#218. August 2021

Examining the consequences of adaptive selling behavior by door-to-door salespeople in the Korean cosmetic industry

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 4, S. 800-816

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#33. August 2021

Antecedents of adaptive selling behaviour: a study of the Korean cosmetic industry

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 4, S. 688-706

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#520. Juni 2013

Manufacturer Support for a Partially Integrated Channel in South Korea: Power‐dependence vs. Marketing Effectiveness Perspective

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 30, Heft 2, S. 86-100

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft