Suchergebnisse

88 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(gedruckt)#120173 Versionen verfügbar

Television and dating in contemporary China: identities, love and intimacy

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#3Juli 2018

Individualised values of happiness: exploring changing ethics in young people's dating and relationships in post-reform China

In: Families, relationships and societies: an international journal of research and debate, Band 7, Heft 2, S. 301-316

ISSN: 2046-7443

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Mai 2022

The impact of monetary policy on China's stock and bond markets

In: China: CIJ ; an international journal, Band 20, Heft 2, S. 134-159

ISSN: 0219-8614

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#92017

Red fire: growing up during the Chinese Cultural Revolution

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#113. November 2021

Effects of message framing and consumers' regulatory focus on perceived credibility of electronic word-of-mouth and purchase intention

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 49, Heft 11, S. 1-14

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1212. November 2020

Trip mode inference from mobile phone signaling data using Logarithm Gaussian Mixture Model

In: Journal of transport and land use: JTLU, Band 13, Heft 1, S. 429-445

ISSN: 1938-7849

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#145. April 2017

Effects of skepticism about corporate social responsibility advertising on consumer attitude

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 45, Heft 3, S. 453-467

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online