Suchergebnisse

23 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#120092 Versionen verfügbar

University autonomy, the state, and social change in China

In: Education in China: reform and diversity

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42011

Multileveled citizenship and citizenship education: experiences of students in China's Beijing

In: Citizenship studies, Band 15, Heft 2, S. 283-306

ISSN: 1469-3593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#520. März 2023

Adventure-Based Cognitive Behavioral Intervention for Hong Kong University Students: A Randomized Controlled Study

In: Research on social work practice, Band 34, Heft 2, S. 144-157

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#619. Oktober 2021

Effectiveness of an Adventure-based Cognitive Behavioral Program for Hong Kong University Students

In: Research on social work practice, Band 32, Heft 2, S. 227-237

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#730. August 2022

Facilitating or inhibiting? The role of enterprise social media use in job performance

In: Information, technology & people, Band 36, Heft 6, S. 2338-2360

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#87. Mai 2024

Efficacy of Internet-based Cognitive Behavioral Therapy for Hong Kong University Students: A Randomized Controlled Trial

In: Research on social work practice

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9März 2023

A therapist-guided internet-based cognitive behavioral therapy program for Hong Kong university students with psychological distress: A study protocol for a randomized controlled trial

In: Internet interventions: the application of information technology in mental and behavioural health ; official journal of the European Society for Research on Internet Interventions (ESRII) and the International Society for Research on Internet Interventions (ISRII), Band 31, S. 100600

ISSN: 2214-7829

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1222. Januar 2017

Learning to Share: Exploring Temporality in Shared Leadership and Team Learning

In: Small group research: an international journal of theory, investigation, and application, Band 48, Heft 2, S. 165-189

ISSN: 1552-8278

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1314. Oktober 2020

A Randomized Controlled Trial of Cognitive Behavioral Group Prevention Program for Mainland Chinese University Students in Hong Kong

In: Research on social work practice, Band 31, Heft 2, S. 180-193

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#143. August 2016

Effectiveness of Cognitive Behavioral Group Intervention on Acculturation: A Study of Students in Hong Kong from Mainland China

In: Research on social work practice, Band 27, Heft 1, S. 68-79

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft