Suchergebnisse

24 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. Oktober 2019

Using Homeowners' Association Membership to Define Audience Segments for Targeted Local Social Marketing Interventions: Implications From a Statewide Study

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 25, Heft 4, S. 291-307

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. Februar 2015

Using Social Marketing Principles to Understand an Extension Audience's Landscape Water Conservation Practices

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32015

Using Social Marketing Principles to Understand an Extension Audience's Landscape Water Conservation Practices

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#65. Dezember 2022

At the moment of disposal: how messaging techniques at university public outdoor waste receptacles can improve the solid waste stream

In: International journal of sustainability in higher education, Band 24, Heft 5, S. 1024-1038

ISSN: 1758-6739

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#719. Juni 2024

Flushing Out Homeowner Perceptions to Improve Voluntary Septic to Sewer Conversion With Social Marketing

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 30, Heft 2-3, S. 109-128

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#926. Januar 2022

Selecting High-Impact Landscape Irrigation Conservation Behaviors: Formative Research to Inform Behavior-Change Efforts

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 28, Heft 1, S. 28-43

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11Dezember 2001

Beyond the rhetoric of zero tolerance: Long‐term solutions for at‐risk youth

In: New Directions for Youth Development, Band 2001, Heft 92, S. 155-182

ISSN: 1537-5781

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#122. November 2020

Leveraging Attitudes, Motivations, and Values from Farmers' Market Managers in Florida: An Opportunity to Improve Nutritional Outcomes Through Extension

In: Journal of human sciences and extension

ISSN: 2325-5226

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#153. April 2023

Personal and Professional Mitigation Behavioral Intentions of Agricultural Experts to Address Climate Change

In: Environmental management: an international journal for decision makers, scientists, and environmental auditors, Band 72, Heft 2, S. 396-409

ISSN: 1432-1009

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft