Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#18. August 2023

Influence of social media influencer authenticity on their followers' perceptions of credibility and their positive word-of-mouth

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 36, Heft 2, S. 356-373

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#213. Juni 2016

Means-end chain approach for exploring the motivation of ready-to-drink tea consumers

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 28, Heft 3, S. 384-395

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32021

Effect of Institutional Trust on Consumers' Health and Safety Perceptions and Repurchase Intention for Traceable Fresh Food

BASE

Aufsatz(elektronisch)#41. Januar 2007

THE RELATIONSHIP BETWEEN EXTROVERSION AND LEISURE MOTIVATION: EVIDENCE FROM FITNESS CENTER PARTICIPATION

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 35, Heft 10, S. 1317-1322

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft