Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#122. Dezember 2022

The Role of Values as Mediator in Relationships Between Social Position and Cultural Omnivorousness in Germany; Die Rolle von Werten als Mediator in den Beziehungen zwischen sozialer Stellung und kultureller Omnivorizität in Deutschland

In: Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie: KZfSS, Band 75, Heft 1, S. 63-89

ISSN: 1861-891X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22022

The Role of Values as Mediator in Relationships Between Social Position and Cultural Omnivorousness in Germany

In: Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie: KZfSS, Heft Online First Articles, S. 1-27

ISSN: 1861-891X

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#326. Juli 2024

Educational Mobility and Cultural Omnivorousness in Germany

In: Cultural sociology

ISSN: 1749-9763

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Forschungsdaten#42022

Code/Syntax: The role of values as mediator in relationships between social position and cultural omnivorousness in Germany [Replication files]

GESIS

Aufsatz(elektronisch)#52023

Sharing social media data: The role of past experiences, attitudes, norms, and perceived behavioral control

In: Frontiers in Big Data, Band 5

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Forschungsdaten#62022

Survey - Accessing, (re)using, and sharing social media data in academia

GESIS

Forschungsdaten#72022

Survey - Accessing, (re)using, and sharing social media data in academia

GESIS