Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#12007

Belgium

In: The education systems of Europe., S. 104-127

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6Dezember 2005

The Impact of Role Assignment on Knowledge Construction in Asynchronous Discussion Groups: A Multilevel Analysis

In: Small group research: an international journal of theory, investigation, and application, Band 36, Heft 6, S. 704-745

ISSN: 1552-8278

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Dezember 2008

Structuring Asynchronous Discussion Groups by Introducing Roles: Do Students Act in Line With Assigned Roles?

In: Small group research: an international journal of theory, investigation, and application, Band 39, Heft 6, S. 770-794

ISSN: 1552-8278

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#109. Juli 2016

Players' perspectives on the positive impact of video games: A qualitative content analysis of online forum discussions

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 18, Heft 8, S. 1732-1749

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft