Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#110. September 2022

LITERATE THOUGHT: A COMMENTARY

In: Human: research in rehabilitation, Band 12, Heft 2, S. 108-113

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. September 2024

An Adequate Model for the Development of English Reading Skills

In: Human: research in rehabilitation, Band 14, Heft 2, S. 284-293

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#329. September 2021

THE QUALITATIVE SIMILARITY HYPOTHESIS: A COMMENTARY

In: Human: research in rehabilitation, Band 11, Heft 2, S. 56-61

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#429. September 2021

METACOGNITION AND ENGLISH READING-RELATED OUTCOMES FOR D/DEAF AND HARD OF HEARING STUDENTS: A NARRATIVE REVIEW

In: Human: research in rehabilitation, Band 11, Heft 2, S. 94-112

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5April 2019

DEAF MIDDLE SCHOOL STUDENTS' COMPREHENSION OF RELATIONAL LANGUAGE IN ARITHMETIC COMPARE PROBLEMS

In: Human: research in rehabilitation, Band 9, Heft 1, S. 4-23

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6September 2020

PERCEPTIONS OF STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENT ON INCLUSIVE EDUCATION: A NARRATIVE META-ANALYSIS

In: Human: research in rehabilitation, Band 10, Heft 2, S. 4-25

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#729. April 2022

TEACHERS' PERCEPTIONS OF METACOGNITIVE STRATEGIES AND ASSESSMENTS USED WITH D/DEAF AND HARD OF HEARING STUDENTS

In: Human: research in rehabilitation, Band 12, Heft 1, S. 5-21

ISSN: 2232-996X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft