Suchergebnisse

28 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12021

Developing a novel technology adoption framework for real estate online platforms: users' perception and adoption barriers

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#325. März 2021

Classroom Environment, Teacher, and Girl Students' Learning Skills

In: Education and urban society, Band 53, Heft 9, S. 1039-1063

ISSN: 1552-3535

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42014

Artist Caucus

BASE

Open Access#52021

COMPARATIVE EFFECTIVENESS OF INTERNAL AND EXTERNAL MONITORING SYSTEMS REGARDING MONITORING STUDENTS' ATTENDANCE AT PRIMARY SCHOOL LEVEL IN DISTRICT BANNU

BASE

Open Access#62011

Multi-modal Interaction in Collaborative Virtual Environments: Study and analysis of performance in collaborative work ; Assistance multimodale pour l'interaction 3D collaborative : étude et analyse des performances pour le travail collaboratif

BASE

Aufsatz(elektronisch)#724. Dezember 2021

Environmental impact assessment of CPEC: a way forward for sustainable development

In: International Journal of Development Issues, Band 21, Heft 1, S. 159-171

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#830. März 2023

Relationship of Teachers' Commitment and Turnover Intentions at the Secondary Level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VIII, Heft I, S. 622-629

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#919. Juni 2023

Buy green only: Interplay between green marketing, corporate social responsibility and green purchase intention; the mediating role of green brand image

In: Business strategy and development, Band 6, Heft 3, S. 503-518

ISSN: 2572-3170

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1010. Dezember 2022

Do input (s) matter in Second Language Acquisition (SLA)? Evidence from the Learners' Outcomes

In: Sir Syed journal of education & social research: (SJESR), Band 5, Heft 4, S. 85-91

ISSN: 2706-6525

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112013

The Development of the Lunchtime Enjoyment of Activity and Play Questionnaire

In: Journal of School Health Vol. 83, no. 4 (2013), p. 256-264

BASE

Open Access#122015

The Development of the Lunchtime Enjoyment of Activity and Play Questionnaire

BASE

Open Access#132015

The Impact of Quality indicators on Quality of Primary Education in Khyber Pakhtunkhwa

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1430. Juni 2020

How Does Mentoring and Strategic Leadership Contribute to Gen Y Employees Intention to Stay: A Sequential Mediation Approach

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft II, S. 273-283

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152016

Study on historical commuter traffic pattern of Dhaka-Chittagong Highway (NH-1) of Bangladesh

BASE