Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#124. Januar 2013

Transitory bias as a source of customer dissatisfaction: An exploratory investigation

In: Journal of consumer behaviour, Band 12, Heft 1, S. 32-41

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Oktober 2007

Digging Deeper: the Laddering Interview, a Tool for Surfacing Values

In: Journal of management education: the official publication of the Organizational Behavior Teaching Society, Band 31, Heft 5, S. 713-729

ISSN: 1552-6658

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Juli 2006

A typology of motor vehicle consumers using motives for leasing versus financing

In: Journal of consumer behaviour, Band 5, Heft 4, S. 304-316

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#424. Januar 2023

Immersive Technology as a Social Marketing Tool: Exploring the Impact of 360-Video & Virtual Reality on Intent to Help and Attitudes Toward the Homeless

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 29, Heft 1, S. 45-66

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft