Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Januar 2023

The Effects of Observer Expectations on Judgments of Anti-Asian Hate Tweets and Online Activism Response

In: Social media + society, Band 9, Heft 1

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#222. November 2015

Managing uncertainty in mobile dating applications: Goals, concerns of use, and information seeking in Grindr

In: Mobile media & communication, Band 4, Heft 1, S. 121-141

ISSN: 2050-1587

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#318. November 2012

The Confirmation and Disconfirmation of Expectancies in Computer-Mediated Communication

In: Communication research, Band 42, Heft 2, S. 186-212

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#420223 Versionen verfügbar

Up to date: communication and technology in romantic relationships

In: Language as social action vol 24

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#518. April 2022

Folk Theories of Online Dating: Exploring People's Beliefs About the Online Dating Process and Online Dating Algorithms

In: Social media + society, Band 8, Heft 2

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#612. April 2017

Online dating and courtship among Muslim American women: Negotiating technology, religious identity, and culture

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 20, Heft 4, S. 1618-1639

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8Juli 2020

The Outsourcing of Online Dating: Investigating the Lived Experiences of Online Dating Assistants Working in the Contemporary Gig Economy

In: Social media + society, Band 6, Heft 3

ISSN: 2056-3051

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#95. September 2019

Self-presentation and impressions of personality through text-based online dating profiles: A lens model analysis

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 22, Heft 5, S. 875-895

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft