Suchergebnisse

21 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#113. Januar 2022

Organizacja konferencji prasowych z uwzględnieniem zmian wywołanych przez pandemię COVID-19

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 23, Heft 1, S. 1136-1153

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#211. November 2020

Analiza zmian w zawodzie dziennikarza wywołanych pandemią COVID-19 z uwzględnieniem komunikacji z grupami docelowymi oraz wykorzystania nowych technologii

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 21, Heft 4, S. 734-747

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#313. März 2019

Skuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie marki Tiger

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 20, Heft 1, S. 1-14

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#44. September 2017

Procedura zarządzania w kryzysie wizerunkowym w mediach – przeciwdziałanie, reagowanie oraz odzyskiwanie utraconych korzyści

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 3, S. 77-88

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#628. Dezember 2022

Wpływ infodemii towarzyszącej COVID-19 na weryfikowanie informacji przez dziennikarzy i korzystanie z serwisów fact-checkingowych

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 23, Heft 4, S. 1357-1372

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#725. Juli 2022

Model skuteczności reakcji w organizacji czułej na zdarzenia kryzysowe oraz wizerunkowe elementy składowe systemu odpornościowego organizacji. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorców

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 23, Heft 3, S. 1240-1254

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#825. Juli 2022

Model skuteczności reakcji w organizacji czułej na zdarzenia kryzysowe oraz wizerunkowe elementy składowe systemu odpornościowego organizacji. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorców

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 23, Heft 3, S. 1240-1254

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#910. Mai 2019

Podatność kryzysowa wiodących branż polskiej gospodarki

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 20, Heft 3, S. 247-264

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. Juni 2018

Model pola diagnostycznego jako element wsparcia działań public relations w kryzysie

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 2, S. 101-113

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1228. Dezember 2023

Feminizacja, ale jaka? Rola kobiet w branży public relations w polsce na podstawie badań ilościowych

In: Roczniki nauk społecznych: Annales des sciences sociales = Annals of social sciences, Band 51, Heft 4, S. 145-170

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#1531. August 2020

Importance and role of CSR and stakeholder engagement strategy in polish companies in the context of activities of experts handling public relations

In: Corporate social responsibility and environmental management, Band 28, Heft 1, S. 64-70

ISSN: 1535-3966

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft