Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#29. Oktober 2024

Understanding the CSR‐luxury paradox: The duality of luxury and responsibility in consumer perceptions

In: Corporate social responsibility and environmental management, Band 32, Heft 1, S. 1042-1059

ISSN: 1535-3966

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32022

The Effects of Mandatory CSR Disclosure on Tax Avoidance and Tax Incidence

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#74. Januar 2022

From ivory tower to a storyteller of value creation: integrated reporting at Japanese and South African universities

In: Journal of intellectual capital, Band 24, Heft 2, S. 580-597

ISSN: 1758-7468

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82022

Does Multiple Capitals Disclosure Affect the Capital Market? An Empirical Analysis in an Integrated Reporting Perspective

BASE

Aufsatz(elektronisch)#922. Januar 2023

Consumer privacy concerns in entrepreneurial contexts: Evidence from an online experiment

In: Journal of consumer behaviour, Band 22, Heft 4, S. 1016-1024

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN