Suchergebnisse

54 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#115. Mai 2024

Keeping Up and Staying Fresh: Reflections on Studying Emerging Topics in Consumer Research

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 1, S. 114-118

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#324. Oktober 2017

Here Comes the Hyper-Connected Augmented Consumer

In: Marketing intelligence review. [Englische Ausgabe], Band 9, Heft 2, S. 10-17

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Aufsatz(elektronisch)#527. November 2012

Are Close Friends the Enemy? Online Social Networks, Self-Esteem, and Self-Control

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 40, Heft 1, S. 90-103

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#65. Dezember 2022

The One-Man Show: The Effect of Joint Decision-Making on Investor Overconfidence

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 2, S. 426-446

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#719. April 2023

When Connection Turns to Anger: How Consumer–Brand Relationship and Crisis Type Moderate Language on Social Media

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 5, S. 907-922

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#89. Februar 2023

Vocalizing Search: How Voice Technologies Alter Consumer Search Processes and Satisfaction

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 3, S. 533-553

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#922. September 2023

It Looks Like "Theirs": When and Why Human Presence in the Photo Lowers Viewers' Liking and Preference for an Experience Venue

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 2, S. 321-341

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#105. Dezember 2022

Been There, Done That: How Episodic and Semantic Memory Affects the Language of Authentic and Fictitious Reviews

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 2, S. 405-425

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1422. April 2024

Pre-Registered Interim Analysis Designs (PRIADs): Increasing the Cost-Effectiveness of Hypothesis Testing

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 4, S. 845-865

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#153. Juli 2023

Not Just about Price: How Benefit Focus Determines Consumers' Retailer Pricing Strategy Preference

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 3, S. 447-467

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft