Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12018

Trends in Vocational Education and Training Research. Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET)

BASE

Aufsatz(elektronisch)#22021

Apprentices' Resources at Work and School in Switzerland: a Person-Centred Approach

In: International journal for research in vocational education and training: IJRVET, Band 8, Heft 2, S. 224-250

ISSN: 2197-8646

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32021

Scoping Review on Research at the Boundary Between Learning and Working: A Bibliometric Mapping Analysis of the Last Decade

In: International journal for research in vocational education and training: IJRVET, Band 8, Heft 4, S. 170-206

ISSN: 2197-8646

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42006

Does the Swiss VET system encourage inequity?

BASE

Open Access#52006

Herkunft oder Leistung? Analyse des Eintritts in eine zertifizierende nachobligatorische Ausbildung anhand der Daten des Jugendlängsschnitts TREE

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#82014

Support from teachers and trainers in vocational education and training: the pathways to career aspirations and further career development

In: International journal for research in vocational education and training: IJRVET, Band 1, Heft 1, S. 1-20

ISSN: 2197-8646

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#92011

PISA-Kompetenzen und Übergangswege: Ergebnisse aus der Schweizer. TREE-Studie

In: Neue Jugend, neue Ausbildung? Beiträge aus der Jugend- und Bildungsforschung., S. 173-188

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#102011

PISA-Kompetenzen und Übergangswege: Ergebnisse aus der Schweizer. TREE-Studie

In: Neue Jugend, neue Ausbildung?: Beiträge aus der Jugend- und Bildungsforschung, S. 173-188

Open Access#112018

Enhancing the standing of Vocational Education and the Occupations it Serves: A symposium

BASE