Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#426. Oktober 2016

Intraclass Correlation Coefficients for Designing Cluster-Randomized Trials in Sub-Saharan Africa Education

In: Evaluation review: a journal of applied social research, Band 40, Heft 6, S. 500-525

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Dezember 2013

An Empirical Investigation of Variance Design Parameters for Planning Cluster-Randomized Trials of Science Achievement

In: Evaluation review: a journal of applied social research, Band 37, Heft 6, S. 490-519

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#621. Januar 2021

Closing Achievement Gaps: Examining the Roles of School Background and Process

In: Education and urban society, Band 53, Heft 8, S. 909-937

ISSN: 1552-3535

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft