Suchergebnisse

32 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. März 2004

Operationalizing and Analyzing Exposure: The Foundation of Media Effects Research

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 81, Heft 1, S. 168-183

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. September 1991

Use of Message Stimuli in Mass Communication Experiments: A Methodological Assessment and Discussion

In: Journalism quarterly, Band 68, Heft 3, S. 412-421

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 1990

Processing Social Information in Messages: Social Group Familiarity, Fiction Versus Nonfiction, and Subsequent Beliefs

In: Communication research, Band 17, Heft 3, S. 327-343

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Dezember 1996

How Message Evaluation and Source Attributes May Influence Credibility Assessment and Belief Change

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 73, Heft 4, S. 974-991

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. April 1996

Value-Affirmative and Value-Protective Processing of Alcohol Education Messages That Include Statistical Evidence or Anecdotes

In: Communication research, Band 23, Heft 2, S. 210-235

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Oktober 1992

Confidence in Beliefs About Social Groups as an Outcome of Message Exposure and Its Role in Belief Change Persistence

In: Communication research, Band 19, Heft 5, S. 597-617

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. Dezember 2010

The Influence of Youth Music Television Viewership on Changes in Cigarette Use and Association With Smoking Peers: A Social Identity, Reinforcing Spirals Perspective

In: Communication research, Band 37, Heft 6, S. 751-773

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1011. August 2010

Automatically Activated Attitudes as Mechanisms for Message Effects: The Case of Alcohol Advertisements

In: Communication research, Band 37, Heft 5, S. 620-643

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. März 2007

Evaluating Public Discourse in Newspaper Opinion Articles: Values-Framing and Integrative Complexity in Substance and Health Policy Issues

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 84, Heft 1, S. 58-74

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. Juni 2004

Theory and Practice in the National Youth Anti-Drug Media Campaign

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 10, Heft 2, S. 13-27

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#141. August 2002

Testing Alternative Explanations for Exposure Effects in Media Campaigns: The Case of a Community-Based, In-School Media Drug Prevention Project

In: Communication research, Band 29, Heft 4, S. 367-389

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft